Distances līguma nosacījumi

Interneta vietnes www.sundirect.lv vispārīgie noteikumi

Vēloties nodrošināt uz savstarpējo sapratni balstītu sadarbību ar klientiem, lūdzam iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos SIA “SPT Dizains”, vienotais reģ. Nr. 40003378148 (turpmāk tekstā – Sundirect) piedāvāto preču iegādes noteikumus.

A) Balstoties uz to, ka www.sundirect.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek noslēgts Distances līgums.

B) Visa informācija – ieskaitot lietošanas noteikumus, preču aprakstus, cenas, piedāvājumus, līzinga un piegādes nosacījumus var tikt mainīta www.sundirect.lv vietnē bez iepriekšēja brīdinājuma un ir spēkā publicējot informāciju vietnē www.sundirect.lv.

Interneta vietnes www.sundirect.lv lietošanas noteikumi

1. Piegādes noteikumi

2. Atgriešanas noteikumi

3. Privātuma politika

4. Garantijas noteikumi

Sūdzību un ieteikumu gadījumos Sundirect lūdz sazināties elektroniski [email protected] vai telefoniski +371 29217965.

Jautājumu vai neskaidrību gadījuma Sundirect lūdz sazināties pa telefonu +371 29217965 vai elektroniski [email protected].

Sundirect patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikalam neizdevas sazināties ar klientu pa viņa norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi.

Piegādes noteikumi

SPT Dizains birojā. Pasūtīto preci var saņemt www.sundirect.lv birojā Rīgā, Merķeļa ielā 17/19-1 darba dienās no 10:00 – 19:00. sundirect.lv interneta veikala birojā vari norēķināties skaidrā naudā, ar maksājuma karti.

Piegāde uz Latvijas pasts pasta nodaļu. Pasūtītā prece tiks piegādāta uz Tev tuvāko pasta nodaļu. Pēc tam, kad sūtījums būs pienācis pasta nodaļā, saņemsi paziņojumu ar aicinājumu saņemt sūtījumu SMS vai papīra formātā. Sūtījuma glabāšanas laiks – viens mēnesis, skaitot no tā saņemšanas dienas pasta nodaļā. Maksa par sūtījumu glabāšanu pasta nodaļā virs 11 diennaktīm – saskaņā ar AS Latvijas pasts cenrādi.

Piegāde uz DPD PickUp punktu. Piegāde uz DPD PickUp punktu ir iespējama tikai gadījumā, ja ir veikta priekšapmaksa (tiešsaistē ar karti vai ar bankas pārskaitījumu). Apstiprinot pasūtījumu, izvēlies sev tuvāko PickUp punktu. Īsziņā uz norādīto telefonu saņemsiet atvēršanas kodu. Pēc SMS saņemšanas Tev ir 7 dienas, lai izņemtu savu paku izvēlētajā punktā. Ja neizņemsi sūtījumu līdz glabāšanas termiņa beigām, tas tiks nosūtīts atpakaļ uz sundirect.lv noliktavu.

Piegāde uz vēlamo adresi ar kurjeru. Lai kurjers varētu piegādāt sūtījumu, noformējot pasūtījumu, obligāti pievieno sava tālruņa numuru. Tiklīdz sūtījums būs pienācis, ar Tevi sazināsies kurjers, lai vienotos par piegādes laiku. Ja būsi izvēlējies piegādi ar Latvijas Pasta kurjeru, taču piegādi īstenot nebūs iespējams, sūtījums tiks nosūtīs uz tuvāko pasta nodaļu. Tev tiks nosūtīts paziņojumu par sūtījuma pienākšanu, pamatojoties uz kuru varēsi to saņemt sūtījuma paziņojumā norādītajā pasta nodaļā.

* Pircēja pienākums saņemot preci pirms pavadzīmes parakstīšanas, vizuāli novērtēt preces ārējo iepakojumu kurjera klātbūtnē, vai nav redzami iepakojuma vai preces vizuāli defekti. Ja tiek atklāti defekti pircējam ir tiesības attiekties pieņemt preci un par minēto faktu nekavējoties informēt pārdevēju, lai varētu iespējams ātrākajā termiņā veikt bojātās preces nomaiņu.

Atgriešanas noteikumi

I. Atteikuma tiesības:

1. Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.

2. Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.

3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ir jāinformē mūs SIA SPT Dizains, juridiskā adrese Merķeļa iela 17/19-1, Rīga, LV-1050, tālruņa numurs: +371 29217965, e-pasta adrese: [email protected] par lēmumu atteikties no šā līguma (skatīt SIA „SPT Dizains” interneta vietnē www.sundirect.lv ievietotās veidlapas par atteikuma tiesību izmantošanu paraugu).

4. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

II. Atteikuma radītās sekas:

5. Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Jebkurā gadījumā saistībā ar šādu atmaksāšanu no jums netiks iekasēta nekāda maksa.

6. Jums preces jānodod www.sundirect.lv klientu centrā Merķeļa ielā 17/19-1, Rīgā, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma. Termiņš būs ievērots, ja jūs preces nosūtīsiet atpakaļ uz klientu centra adresi Merķeļa ielā 17/19-1, Rīgā, pirms 14 dienu termiņa beigām. Lūdzu ņemt vērā, ka SIA SPT Dizains par precēm, kas sūtītas pa pastu, to pieņemšanas brīdī ir tiesības fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu. Gadījumos, kad nosūtot preces uz SIA SPT Dizains klientu centru, izmantojot kurjerpastu, SIA SPT Dizains konstatēs preces bojājumus vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi, Jūs tiksiet informēts un Jums tiks nosūtīta konstatācijas akta kopija. Rekomendējam preces nodot klātienē, Rīgā, Merķela ielā 17/19-1.

7. Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas. Maksimālās izmaksas varētu būt aptuveni 50 EUR.

8. Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču raksturu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.

9. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei. (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudes nolūkam paredzēto. Jūs esat atbildīgs par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.

SIA „SPT Dizains” lūdz patērētājus preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei, piemēram, preci lietot tik daudz, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā.

10. Jūs esat atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

11. Izņemot šo noteikumu 12. punktā norādītos gadījumus, Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā, sedzot:

11.1. izdevumus par preces piegādi, kas nav SIA „SPT Dizains” piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids;

11.2. preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas, izņemot gadījumus, kad SIA „SPT Dizains” ir piekritis segt šīs izmaksas vai nav informējis Jūs, ka Jums ir jāsedz izmaksas;

11.3. preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai, ko apliecina preces ražotāja autorizētajā servisā veiktā diagnostika. Jūs neesat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja SIA „SPT Dizains” nebūs Jūs informējis par atteikuma tiesībām patērētāju tiesību aizsardzību regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;

III. Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības:

12. Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:

preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
13. Pirkuma līguma kopijas interneta veikals sundirect.lv neuzglabā.

14. Lai izlabotu pasūtījuma laikā ieviesušās ievadkļūdas, lūdzu, sazinieties ar mums pa telefonu (29217965) vai sūtiet e-pastu: [email protected].

15. Pirkuma pieteikumu Jūs varat aizpildīt latviešu vai krievu valodā.

16. SIA „SPT Dizains” interneta vietnē www.sundirect.lv ir ievietotas veidlapas par atteikuma tiesību izmantošanu. Lejuplādēt

17. Interneta veikalā www.sundirect.lv apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības, lūdzam sazināties ar www.sundirect.lv pa epastu: [email protected], tel. 29217965, lai izvairītos no nepatīkamiem pārpratumiem.

18. SIA „SPT Dizains” informē, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par SIA „SPT Dizains” radīto zaudējumu segšanu, kas radušies patērētāja rīcības rezultātā.

19. Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz šādu elektroniskā pasta adresi – [email protected] vai lūdzam sūdzību iesniegt rakstveidā, nosūtot uz šādu adresi: Rīga, Merķela iela 17/19-1, LV-1050

Sūdzība tiks izskatīta 30dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

Gadījumā, ja iesniegtā sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktā alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

1. Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
2. Iesnieguma iesniegšanas datumu
3. Strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

www.sundirect.lv privātuma noteikumi

Lietotāju datu drošība 

SIA SPT Dizains ir interneta veikala www.sundirect.lv īpašnieks. SIA SPT Dizains ir veikusi visus nepieciešamos pasākumus, lai nodrošinātu personas datu drošību un nepieļautu to nepamatotu nokļūšanu trešo personu rīcībā.

www.sundirect.lv apmeklēšanas un izmantošanas laikā SIA “SPT Dizains” var saņemt informāciju, kas satur personas datus:

1.1 iegūstot personas datus tiešā veidā (vārds un uzvārds, tālruņa numurs un e-pasta adrese);

1.2 netieši, iegūstot informāciju (piemēram: izmantojot sīkdatnes un citus tehniskus līdzekļus, lai pārraudzītu www.sundirect.lv izmantošanu).

Pircēju personas datus SIA “SPT Dizains” apstrādā, ievērojot Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citus Latvijas Republikas tiesību aktus, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību. Apstrādājot un glabājot Pircēju personas datus, SIA “SPT Dizains” izmanto organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, kas nodrošina personas datu aizsardzību no nejaušas vai nelikumīgas atklāšanas, maiņas, kā arī no jebkādas citas nelikumīgas apstrādes. Iegādājoties Interneta veikalā www.sundirect.lv piedāvātās preces un pakalpojumus, Pircējs piekrīt un atļauj SIA “SPT Dizains” reģistrēt, ievadīt, glabāt, sistematizēt, izmantot un jebkādā citā veidā apstrādāt. Pircēja personas datus, ka arī datus, kurus Pircējs turpmāk sniegs Pārdevējam, tādā apjomā, kādā tas ir nepieciešams, un šādiem mērķiem:

4.1 datu apstrāde, izriet no www.sundirect.lv Pircēju pasūtījumiem, līgumsaistībām, vai datu apstrāde nepieciešama, lai noslēgtu attiecīgu līgumu (darījumu);

4.2 dati ir nepieciešami Pircēju identificēšanai un uzskaitei;

4.3 dati ir nepieciešami komerciālo paziņojumu (epasta un/ vai SMS) sūtīšanai;

4.4 dati ir nepieciešami citu saistību izpildes nodrošināšanai, kas izriet no līgumsaistībām, vai no attiecīgi noslēgtajiem līgumiem (darījumiem).

4.5 dati ir nepieciešami lai izskatītu Pircēja iesniegumu preču iegādei uz nomaksu.

SIA “SPT Dizains” nodrošina Pircēju personas datu aizsardzību un drošību, to neizplatīšanu trešajām personām, tiktāl, ciktāl to nosaka Fizisko personu datu aizsardzības likuma noteiktās prasības un citi Latvijas Republikas tiesību akti, kas reglamentē personas datu apstrādi un aizsardzību, izņemot Pārdevēja partneriem, kas nodrošina www.sundirect.lv interneta veikalā iegādāto preču piegādi, preču finansēšanu un pakalpojumu sniegšanu, tādā apjomā, kādā personas dati ir nepieciešami līgumsaistību izpildei.
Pircējam ir tiesības pieprasīt, lai viņa personas datus papildina vai labo, kā arī pārtrauc to apstrādi vai iznīcina tos, ja personas dati ir nepilnīgi, novecojuši, nepatiesi, vai arī tie vairs nav nepieciešami vākšanas mērķiem. Minētajā sakarā Pircējs pats var ievadītos datus izmainīt vai dzēst savā lietotāja kontā vai arī informēt SIA “SPT Dizains”, izmantojot e-pasta adresi: [email protected]
Pircējam, iesniedzot rakstiskā veidā pamatotu pieprasījumu, ir tiesības saņemt šādu informāciju:
6.1 kādas ziņas par Pircēju ir iegūtas, datu ieguves avots, kad mainīta datos iekļautā informācija (ja normatīvie akti to atļauj);

6.2 kādam mērķim veikta personas datu apstrāde, ziņas par personas datu saņēmējiem;

6.3 informāciju par to, vai dati tikuši apstrādāti automatizēti.

Pircēju personas dati tiks glabāti ne ilgāk, kā to nosaka normatīvo aktu prasības. Pircējs jebkurā brīdī var pieprasīt savu datu dzēšanu.

Garantijas noteikumi

1. Visām www.sundirect.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija.

2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem.

3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā vai ir iespējams pajautāt www.sundirect.lv klientu konsultantam.

4. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

5. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.

6. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.

7. Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:
7.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
7.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā).
7.3. informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem vari atrast, ražotāja vai izplatītāja garantijas kartē, zvanot ražotājā pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam, vai arī zvanot pa telefonu 29217965, vai rakstot uz e-pastu: [email protected]

8. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem)

9. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:
9.1. precei ir garantijas sērijas numuru bojājumi;
9.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
9.3. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, nepareiziem līdzekļiem kopta prece vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
9.4. ja bojājums radies barojošā sprieguma, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;
9.5. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
9.6. dabiska elementu nolietojuma gadījumos.
9.7. ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
9.8. papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota pultīm.
9.9. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
9.10. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.

10. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:
10.1. dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma novēršanas variantu;
10.2. vērsties Rīgā, Merķeļa iela 17/19-1, darba dienās no plkst. 10.00 līdz 19.00 un sestdienās no plkst. 10.00 līdz 15.00 (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu);
10.3. zvanīt pa tālruni 29217965, kur pircēju uzklausīs sundirect.lv darbinieks un ieteiks labāko risinājumu.

11. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.