Piegādes noteikumi

SPT Dizains birojā. Pasūtīto preci var saņemt www.sundirect.lv birojā Rīgā, Merķeļa ielā 17/19-1 darba dienās no 10:00 – 19:00. sundirect.lv interneta veikala birojā vari norēķināties skaidrā naudā, ar maksājuma karti.

Piegāde uz Latvijas pasts pasta nodaļu. Pasūtītā prece tiks piegādāta uz Tev tuvāko pasta nodaļu. Pēc tam, kad sūtījums būs pienācis pasta nodaļā, saņemsi paziņojumu ar aicinājumu saņemt sūtījumu SMS vai papīra formātā. Sūtījuma glabāšanas laiks – viens mēnesis, skaitot no tā saņemšanas dienas pasta nodaļā. Maksa par sūtījumu glabāšanu pasta nodaļā virs 11 diennaktīm – saskaņā ar AS Latvijas pasts cenrādi.

Piegāde uz DPD PickUp punktu. Piegāde uz DPD PickUp punktu ir iespējama tikai gadījumā, ja ir veikta priekšapmaksa (tiešsaistē ar karti vai ar bankas pārskaitījumu). Apstiprinot pasūtījumu, izvēlies sev tuvāko PickUp punktu. Īsziņā uz norādīto telefonu saņemsiet atvēršanas kodu. Pēc SMS saņemšanas Tev ir 7 dienas, lai izņemtu savu paku izvēlētajā punktā. Ja neizņemsi sūtījumu līdz glabāšanas termiņa beigām, tas tiks nosūtīts atpakaļ uz sundirect.lv noliktavu.

Piegāde uz vēlamo adresi ar kurjeru. Lai kurjers varētu piegādāt sūtījumu, noformējot pasūtījumu, obligāti pievieno sava tālruņa numuru. Tiklīdz sūtījums būs pienācis, ar Tevi sazināsies kurjers, lai vienotos par piegādes laiku. Ja būsi izvēlējies piegādi ar Latvijas Pasta kurjeru, taču piegādi īstenot nebūs iespējams, sūtījums tiks nosūtīs uz tuvāko pasta nodaļu. Tev tiks nosūtīts paziņojumu par sūtījuma pienākšanu, pamatojoties uz kuru varēsi to saņemt sūtījuma paziņojumā norādītajā pasta nodaļā.

* Pircēja pienākums saņemot preci pirms pavadzīmes parakstīšanas, vizuāli novērtēt preces ārējo iepakojumu kurjera klātbūtnē, vai nav redzami iepakojuma vai preces vizuāli defekti. Ja tiek atklāti defekti pircējam ir tiesības attiekties pieņemt preci un par minēto faktu nekavējoties informēt pārdevēju, lai varētu iespējams ātrākajā termiņā veikt bojātās preces nomaiņu.